SyncPos: Güçlü Bir İş Yönetimi Uygulaması
SyncPos, şirketinizin büyümesine yardımcı olmak için tasarlanmış kapsamlı bir iş yönetimi uygulamasıdır. Satış yönetimi, finansal takip, hesap hareketleri, raporlar, grafikler ve raporları paylaşma gibi bir dizi temel kontrol ile SyncPos, işinizi yönetmek için güçlü bir araç sunar.
SyncPos'u şimdi indirin ve satışlarınızı ve finanslarınızı parmaklarınızın ucunda tutun. Şirketiniz için vurguladığımız bazı özellikler şunları içerir:
- Ürün kaydı
- Ürün fotoğrafları
- Kredi limiti kontrolü ile müşteri kaydı
- Kredi satışlarını izlemek için müşteri hesapları
- Satış kayıtlarını tutma
- Hesap hareketlerini izleme
- Finansal özetler ve grafiklerle ana ekran
- Stok kontrolü
- PDF özetleri ve raporları
- Herhangi bir taşınabilir Bluetooth yazıcıya baskı alma
- Tahsilat ve ödeme hesapları
- Satışları bölmek için yetenek
- Rapor paylaşımı
- Otomatik bulut senkronizasyonu ve yedekleme
SyncPos, satış ve finansal kontrol uygulaması olarak pratik ve kapsamlı bir şekilde tasarlanmıştır. Finans kontrolü, giderler, banka hesapları, bütçeleme, taksitli satışlar, kredi kartı satışları ve PDF raporu oluşturma gibi özellikleri optimize ederken satış ve finansal yönetiminizi basitleştirmenize yardımcı olur. Şirketinizin hak ettiği finansal huzuru sağlamanıza ve para tasarrufu yapmanıza yardımcı olacaktır.
Daha fazla bilgi için ziyaret edin: